روند اینستاگرام: جلوه های AR
واقعیت افزوده در اینستاگرام جدید نیست. همه این ماسک های صورت گربه اسنپ چت مانند خنده دار را حداقل یک بار می شناسند و از آنها استفاده می کنند ، اما روند آن مربوط نمی شود.
مسلماً ، این ماسک ها به جایی نمی روند ، اما با اثرات AR ساخته شده توسط مارک ها و کاربران گاه به گاه همراه خواهند بود. در حال حاضر مارک ها می توانند ماسک های AR خود را ایجاد کنند که در آن یک شیء فقط یک چهره نباشد بلکه محصول آنها نیز باشد.
در حال حاضر این روند داغ است. خودتان آن را بررسی کنید: صفحه اینستاگرام خود را باز کنید و داستانهای دنبال شده خود را مشاهده کنید. چه تعداد از آنها به هیچ وجه تأثیر ندارند؟ شرط می بندم ، تعداد زیادی از آنها نیست. ماسک های AR به راحتی ویروسی می شوند ، بنابراین حتی یک نام تجاری بدون نام می تواند مخاطبان خود را به لطف آنها جلب کند.
چگونه از جلوه های اینستاگرام استفاده کنیم؟
ماسک های خود را بسازید! اگر در طراحی از نظر فن آوری زرنگی ندارید ، می توانید از طراح داخلی یا یک مترجم آزاد خود بخواهید تا به شما کمک کند. اگر خوش شانس باشید و ماسکی که طراحی کرده اید ویروسی می شود ، افراد شروع به دنبال شما خواهند کرد.
اشکال این استراتژی این است که برخی از این دنبال کنندگان ممکن است با صفحه شما تعامل نداشته باشند. سپس این تصمیم برای شماست که تصمیم بگیرید با آن پیروان چه کار کنید – بخشی از این وزن مرده را به صورت دستی حذف کنید یا سعی کنید با محتوای خود توجه آنها را جلب کنید.
به عنوان یک برند ، می توانید جلوه AR مربوط به محصول خود را ایجاد کنید ، به مخاطبان خود اجازه دهید یک تکه پارچه ، لوازم جانبی را امتحان کنند و به نوعی با محصول خود در تعامل باشند. برندهایی مانند ASOS ، Starbucks ، Off-White و سایر افراد از قبل این مسیر را دنبال می کنند.
مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ
این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش میشوند.
دسته بندی ها
- All (6)
- اینستاگرام (6)
- بازاریابی محتوایی (3)
- توییتر (1)
- دیجیتال مارکتینگ (5)
- شبکه های اجتماعی (social media) (8)